19 sierpnia 2012

Garnier Skin Naturals, Podstawa Pielęgnacji, Wyciąg z róż, Tonik łagodzący z prowitaminą B5 Bez alkoholu



Producent: Garnier

Produkt: tonik do twarzy

Opis/Obietnica producenta: Dzięki formule z wyciągiem z róży, tonik z największą delikatnością usuwa ostatnie ślady zanieczyszczeń oraz martwe komórki. Skóra jest delikatna, nawilżona i oczyszczona.[ źródło: www.garnier.pl ]

Cena/Pojemność: ok 14zł / 200ml

Gdzie kupić? Ogólnodostępny, Natura, Rossmann



Moja recenzja


Nigdy nie szalałam za Garnierem i dalej nie szaleje, zdarzy mi się coś kupić tylko jeśli jest to w promocji, w innym wypadku wybieram kosmetyki innych firm. Tonik jest z tej serii którą bardzo lubię, i już kiedyś miałam z niej krem do twarzy i ciała klik który bardzo polubiłam.

Tonik nie zawiera alkoholu za co mu daję ogromny plus, pachnie bardzo łagodnie i przyjemnie. Nie do końca jestem pewna czy jest to zapach róż, bo przecież mówią że kwiaty róże nie pachną, więc skąd ten zapach wynaleźli ?! Aplikacja bez problemowa, otwór był na tyle wygodny, że nigdy nie zdarzyło mi się wylanie płynu poza wacik.



Moja skóra nie jest raczej sucha, aczkolwiek wrażliwa, więc tonik sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Twarz była bardzo miękka i widocznie oczyszczona. Nie zdarzyło mi się, aby mnie w jakikolwiek sposób tonik podrażnił bądź spowodował wysyp na twarzy. No i jego wydajność jest baardzo przyzwoita, do tego stopnia że pod koniec czekałam z niecierpliwością na dno butelki, ze zwykłego przynudzenia.



+ wydajność
+ delikatny zapach
+ bez alkoholu
+ ładna butelka i przyjazna aplikacja
+ nie podrażnił, nie uczulił
+ buzia stała się miękka i aksamitna







Minusów nie odnotowałam, aczkolwiek wiadomo każda z nas ma inną skórę i inne potrzeby. Kolejny raz Garnier mnie nie zawiódł, więc myślę, że może w niedalekiej przyszłości znów się spotkamy ;)
A Wy znacie ten tonik, co o nim myślicie? No i jaki macie stosunek do Garniera? Powiem szczerze, że nie wiem skąd mi się wzięło to uprzedzenie do tej marki.

Pozdrawiam Was z przepięknych Beskid! Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. ja póki co zastąpiłam toniki hydrolatami. a tego pana nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam w zapasie dwa toniki, po ich zużyciu chcę przejść na hydrolanty.

      Usuń
  2. Ja też jestem jakoś do tej marki uprzedzona. Głównie mam z Garniera produkty do włosów, do twarzy nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go nigdy, ale lubię tę firmę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata graficzna ok, podoba mi się:) zapraszam do siebie

    my website; moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...