27 sierpnia 2012

Mani: Pszczółka po raz drugi!

Tak mnie jakoś wzięło za te pszczoły, że postanowiłam zrobić ich drugą odsłonę! Bez zbędnych słów przejdźmy do zdjęć.








Koniecznie muszę zaopatrzyć się w porządną taśmę z chudziutkim paseczkiem, co by mi te krechy szły idealnie prosto! Tymczasem postanowiłam w końcu wziąć się za lakiery które leżą sobie w kartoniku pt. "jeszcze nie użyte", bo nazbierało się tego całkiem sporo! Ciągle dokupuję jakieś a wcale się nimi nie maluję, tak więc na mani będzie trzeba teraz poczekać, chyba, że znowu w jakiś projekt się zaangażuje, puki co jeszcze mnie żadne nie podkusiło ;)


Dodałam nowe kosmetyki do wymianki, jakby ktoś chciał zajrzeć to zapraszam TUTAJ.

3majcie się cieplutko w tą jakże brzydką i ponurą pogodę ;*

22 komentarze:

  1. sliczne bzyyyczki;)

    u mnie konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne ;D
    Też chciałabym taki mani, ale z moimi zdolnościami mogę tylko pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajne psssscóółki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie są! :P
    Też nakupowałam lakierów i wale ich nie używam, a kupowałabym jeszcze więcej. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba masz niezłą frajdę jak malujesz te cudeńka:D super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, szczególnie potem, jak gdzieś wychodzę i prostuję rękę i patrzę na moją dłoń i sobie myślę "kurcze, nawet fajnie mi to wyszło!". Ale nie zawsze tak jest..

      Usuń
  6. Bardzo ładnie, pomysłowo ! :) Masz talent, więc przy okazji zapraszam Cię na mój konkurs- manicure wakacyjny :)) szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bzzz... Bzzz... Nie lubię pszczółek, os itp. jednak muszę przyznać, że u Ciebie na pazurkach bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę pszczółkę, którą tu widzicie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne, bardzo pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł - ja nie mam cierpliwości do zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pszczółki sa cudowne i fantastycznie poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale optymistycznie nastrajasz tymi mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz (;
Odpowiedzi na ewentualne pytania bądź jakąkolwiek dyskusję znajdziesz pod swoim dodanym komentarzu.

Pozdrawiam !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...